'U wordt zo spoedig mogelijk geholpen, een ogenblik geduld alstublieft.' Whatever. Na een half uur worstelen met een keuzemenu, een lamme arm en agressief makende latin-muziek heb ik nog steeds niemand aan de lijn gekregen. Als ik het voor de derde keer probeer krijg ik na ruim tien minuten een medewerker aan de lijn. ' Wat is uw telefoonnummer? Oh, ja. Zegt u het maar. Oh? Oh? Daar weet ik niets van. Nee, weet ik niet. Geen idee mevrouw, dan moet u Planet Internet bellen. Maar niet naar facturering want dan krijgt u weer mij aan de lijn en dan staat u weer een tijd in de wacht.' Bedankt voor de goede tip, zeg ik.
Ik bel voor de zoveelste keer terwijl de Eurotekens in mijn ogen staan (0900 nummer bellen op je mobiel, lalala). Na weer ruim tien minuten gewacht te hebben ditmaal een ongeduldige meneer. 'Mevrouw, ik begrijp niet waarom u belt, want uw abonnement is opgezegd. Een factuur ja, ja er staat hier een factuur. Die krijgt u wel terug.' Ik vraag of hij zeker weet dat dat wel de bedoeling is. 'Ja, in principe wel.' Vaagheid alom. Op de vraag wanneer ik dat geld dan terug kan verwachten krijg ik een antwoord dat ik had kunnen weten: 'Geen idee, dan moet u facturering bellen...'
Geen opmerkingen:
Een reactie posten